{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad for en bog skal jeg låne?
  • #1   31. jul 2010 hvis det er en bestemt race så skal du måske gå efter en bog om den race ellers er politikkens kattebog da altid godt læsestof.

  • #2   31. jul 2010 det er nu ikke. den jeg skal kigge på er ikke nogen bestemt race. det er bare mere viden om dyret og kost og de der ting.

  • #3   1. aug 2010 kost og mad og adfær varriere jo meget fra race til race ..

    tag et kig på nettet og læs noget om de racer du er interesseret i ( det kører også programmer på animal planet som hedder CET CAT / spørgsåmål om katte) som fortæller meget om det forskellige raver ..

    men det ville jeg gøre hvis jeg var dig smiley


  • #4   1. aug 2010 De fleste kattebøger er IMO mere eller mindre ringe. Nogle af de værste er skrevet af Bruce Fogle, så lad hans bøger stå på bilioteket (eller bed personalet om at kassere dem).

    Selv om jeg ikke er 100% tilfreds, kan jeg godt anbefale følgende:

    Kattens adfærd - af Lene Houe.(2003)
    Relevant information til alle katteejere… og kommende katteejere.

    Forstå din kat bedre - af Roger Tabor. (2005)
    Den er lidt rodet og uoverskuelig, men forfatteren har forstand på katte og giver masser af relevant information. Masser af fotos.

    Kattens pasning og pleje - af Annette Staun. (2002)
    God opslagsbog hvad angår de mest almindelige sygdomme osv.

    Katteejerens håndbog - af Ulla Barvefjord (2004)
    Længe siden jeg har læst i den, men husker den som læsevenlig - lidt humoristisk skrevet, og med mange oplysninger, der har relevans for førstegangskatteejere. Der står lidt om så meget - også om nogle af de ting der ellers ikke er nævnt i andre bøger.



  • #5   1. aug 2010 chalotte S**kost og mad og adfær varriere jo meget fra race til race ..**

    Forskellen i adfærdsmæssige behov og ernæringsbehov er vist til at overse ...
    Foder og ernæring er forresten en forsømt emne i faktisk alle de kattebøger, jeg hidtil har læst.


Kommentér på:
hvad for en bog skal jeg låne?

Annonce